Foppa tränar med Modo. Jaha?


Har ni hört den förr? Jag också. Mannen myten foten tränar med Modos juniorer. Är det någonting att berätta om? Ja kanske om det fanns något annat i det hela än att han just tränar. För det har vi ju skrivit om flera vändor redan.
Men att Foppa kör några pass med Modos junisar. När ingenting nytt har hänt? Personligen står det mig upp i halsen om Foppas comebackförsök, men det kan vi lägga åt sidan, frågan är vad tycker ni? Vill man ha precis allt om Foppa eller vill man veta nått när det verkligen hänt någonting nytt? Jag vill veta hur du tänker!

2 reaktioner på ”Foppa tränar med Modo. Jaha?

  1. Jag håller med dig fullt ut, det som är intressant är när han kommer med ett besked. Låt han träna ifrad med vilket lag eller hur han vill. Men du är ju inte ett dugg bättre än alla andra jurnalister, du har ju skrivit ett totalt meningslöst inlägg om att han tränar med juniorerna här. Nu blev jag inlurad att än en gång läsa en meningslös artikel eller inlägg…..

  2. Exakt, och jag vill försöka känna mig för vad folk läser. Ska jag gå enbart efter besökssiffror och statistik som måttstock så ska vi ha Foppa med i alla rubriker på sidan. Det blir ALLTID mest läst. I det här fallet hade du kanske hittat samma grej på Aftonbladet, hade du tyckt att vi var seg och efter om vi valt att INTE ha den meningslösa artikeln? 33% i min ovetenskapliga omröstning vill ju faktiskt veta när han ska krubba korv på macken. Skadat tycker jag.

Kommentera

