Twitter vs. Facebook under en timme

Twitter


Först nu läser jag Aftonbladets fantastiska artikel om mig själv. http://bit.ly/9SDjGn Stora journalistpriset nästa? Jonas Karlsson – @SVTKarlsson

Årets löfte: Om Mona och Såssarna vinner valet i år så kommer jag flytta från Sverige. You can quote me on that! K-P Beiersdorf – @Tyskungen

Folkpartiet vill ha hårdare slöjregler i skolan. Jag har trott att det handlat om slöjdregler hela dagen. Total förvirring. Oskar Nord – @oskarnord

Och för att förtydliga min egen inställning: om jag hade haft ekonomiska förutsättningar hade jag gärna varit hemma med mina barn. Sofia Mirjamsdotter @mymlan

RT @markussandin: Har just nu Norrmejeriers, Arlas och Milkos mjölk i kylen. Transporter måste vara för billigt i det här landet. (Jag skrev, Claes retweetade)    ClaesMagnusson @claes

Facebook

Låter bli att outa namnen eftersom det inte är offentligt på samma sätt som Twitter

Skön dag, har hunnit träna, gått långpromenad med hundrna, grillat, somnat till en film och nu ska det tydligen renoveras:-)

Packar (igen), dansar, städar, tvättar och dricker för mycket vin. Underbara onsdag.

Semester, regn, tjuriga barn i husvagn… En lagomt avslappnad situation!!

så där ja då man varit på RC-huset gå gjort av med lite pengar =)

Dax att kvällsbada två busungar som förhoppningsvis sedan somnar i bra tid ikväll så vi får göra klart det sista inför lördagen!


Kommentera

